לרזות אחרי לידה

לרזות אחרי לידה
18.6.2017

חודש ראשון אחרי לידה
זהו, ההריון הסתיים וילדת ילד בריא ומתוק.
כמה כיף להרגיש שהגוף שלך חוזר להיות רק שלך , כמה נהדר לשכב סוף סוף על הבטן, להתכופץ בקלות לשרוך שרוכים, ללבוש ג'ינס ישן. מילת המפתח אחרי לידה היא הדרגה. אם תצפי שמיד תחזרי למשקל הישן, מיד תחזרי למכנסים הקודמות ומיד הבטן תכנס פנימה, צפויה לך אכזבה. למרות שנשים רבות יורדות במשקל בצורה ניכרת אחרי לידה, חלק לא מבוטל של המשקל (7 עד 2 הקילוגרמים האחרונים) יכולים להישאר ולרדת מאוד לאט. אין טעם להתאכזב או לכעוס על עצמך. חופשת הלידה רק התחילה ואת בקלות יכולה להכניס הליכה יומית עם העגלה לתוך סדר יומך כחלק מתהליך ההרזיה. ישנן נשים אחר לידה שעסוקות בשמחה שקיבלו שוב חזרה את גופן וישנן נשים שעסוקות בעצב ובתסכול שגופן לא חזר להיות מה שהיה.

הכלל החשוב ביותר הוא לא להחמיר עם עצמך. התינוק שלך היה זקוק לתשעה חודשים כדי להתפתח, תני לעצמך לפחות תשעה חודשים כדי לנסות לחזור לעצמך, לא מגיע לך ?
תתעזרי בסבלנות בזמן שגופך מתאושש ונסי לשלב כל יום ספורט בסדר היום עם התינוק או בלעדיו. אם ההרזיה והחיטוב חשובים לך, הכל יגיע , זה רק עניין של התמדה וזמן.


תגובות
זה רק עניין של מאמנת כושר מעולה. הבנות לא לוותר על מאמנת כושר זה רק עניין של תקציב חודשי וזה משתלם
חיה | 18-06-2017 02:50
הוספת תגובה
שם:
תגובה: